1 lutego 2015

Rozstrzygniecie urodzinowego konkursu

Nie wierzę, że wyrobiłam się z wynikami w obiecanym terminie. Przypominam, że konkurs został (jak co roku) zorganizowany z okazji urodzin bloga. Zadanie polegało po prostu na komentowaniu przez czas około jednego miesiąca. 
Chcecie rozwiać wątpliwości, kto (i co) wygrał?




Po długich jednoosobowych bataliach, jury z w składzie... Ja, ma zaszczyt przedstawić zwycięzców tegorocznego Konkursu Komentatorskiego. 

Główną nagrodę w postaci nagłówka, wygrywa:
Bibbi96

Wyróżnienia w postaci ozdobnego napisu na bloga otrzymują także:
ZawszeHannah1,
Volteria1

Oczywiście zwycięzców proszę o kontakt (najlepiej na GG) w sprawie ustalenia szczegółów.

Starałam się wszystkich potraktować sprawiedliwie, pod uwagę brałam nie tylko ilość, ale i treść komentarzy, dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że osoby, którym w tym roku się nie udało, nie gniewają się na mnie, starałam się nagrodzić jak najwięcej osób. Już za niecały rok będzie następna szansa zdobycia tych nietypowych nagród. 
Mam nadzieję, że spotkamy się w jeszcze większym gronie.
Dziękuję.

Migonetta

7 komentarzy: