30 stycznia 2015

Konkurs: QOF



Taka tam prosta grafika. Niestety nie mogłam ''porwać się na księżyc'' (z pozą) z racji poważnych ograniczeń czasowych. Na rysowanie miałam właściwie tylko tydzień i to taki w którym codziennie byłam w szkole. Zrobiłam więc szybką, jednoosobową burzę mózgów i doszłam wniosku, że powyżej zrealizowany pomysł to jest to czego mi trzeba, lub jedyne co jestem w stanie wykonać w tak krótkim czasie. Jak kto woli. Przeszukałam internety za odpowiednią pozą, kierując się głównie nazwą bloga... queen - królowa więc może taka ''szachowa'' się nada? Myślę, że to był dobry sposób myślenia dla grafiki ''na szybko''. Gdybym jednak miała więcej czasu poszłabym zupełnie w inne klimaty. Postawiłabym na jakiś zameczek w tle i bawiłabym się zapewne z miesiąc z jakąś balową sukienczyną. Niestety (albo i stety) wymogiem konkursu było wykorzystanie jednej z twarzy podanych na blogu. Stąd kolejne utrudnienie, najpierw sprawdź kilkadziesiąt kont, a potem się głów jak to dopasować do reszty. Jakoś zupełnie się oduczyłam tej zabawy :) Tysiąc razy bardziej wolę rysować wszystko sama od podstaw.

Moim ulubionym elementem są perełki, oczywiście dużo się z nimi na dziobałam pędzlem, podoba mi się również napis z nazwą bloga. Najmniej przekonuje mnie szyja. Cały nagłówek utrzymany jest  w kontrastowej kolorystyce, sądzę, że widać tą monarszą siłę jaką powinien przyodziać królewski blog.

Migonetta

17 komentarzy:

  1. Wow. Piękna grafika . Wygrasz to na 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam pierwsza skomentować ten post, no ale cóż. Migo zaszalałaś! Czekam aż ten nagłówek pojawi się na QoF! Jest niezwykły, piękny i idealnie pasuje do bloga. Spisałaś się na medal kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonko a na nagłówku nie miał być napis ,,queens of fashion" ?

      Usuń
    2. Haha, niewiele ci brakowało do pierwszego komentarza, cieszę się, że ci się podoba kochana!

      Usuń
    3. Racja, haha, dobrze, że zauważyłaś!

      Usuń
  3. Podoba mi się wszystko i dobrze się stało, że miałaś tylko tydzień, bo inaczej kombinowałabyś z tymi przereklamowanymi detalami typu właśnie zamek itd., a wcale nie było potrzeby. Teraz przynajmniej nagłówek jest nietypowy, genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Faktycznie chyba na Migo trzeba ''z batem'', ja nie byłam w 100% przekonana do tej grafiki, ale moi czytelnicy mnie do niej przekonali. Dziękuję.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, najlepsza jest ta nietypowa dość korona. W zgłoszeniach było wiele prac, ale twoja jest zdecydowanie najlepsza. Nie jest przesadzone, nie jest pusto.Twarz także jest fantastyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się zastanowić to korona faktycznie jest nietypowa: kości i koraliki...? Cóż, widocznie nie nadążam za modą. Niemniej jednak super, że ci się podoba.

      Usuń
  5. bardzo ładnie zrobiona twarz! mi żadna z twarzy nie pasowała i zrezygnowałem przy szukaniu pozy :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem, pomysł organizatorów był dobry, ale z wykonaniem gorzej. W rezultacie twarzy było (bardzo) dużo, ale wszystkie na jedno kopyto, takie sobie. Trochę się męczyłam właśnie nad ''uczłowieczeniem'' powyższej, ale jeśli się podoba to znaczy, że jest OK. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  6. Naprawdę cudna grafika, mam cichą nadzieje że to ona zagości na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić, jest przepięknie! Królowa z nagłówka wykonana bardzo estetycznie. A co do szachownicy - uważam, że to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń