26 stycznia 2015

Zapowiedz



Mam problem z bloggerem, za chiny ludowe nie mogę się zalogować... także piszę do was z telefonu. 
Grafika z ostatniej zapowiedzi już gotowa, ale czekam na kontakt ze strony zamawiającej, więc musicie czekać. Powiem tylko, że ja jestem zadowolona z efektu.

Przed wami rozciąga się zapowiedź grafiki, którą prawie skończyłam, a zajęła mi zaledwie kilka godzin wczoraj (to mało, nawet bardzo), ale jej przeznaczenie niech jeszcze trochę ''pobędzie'' sobie tajemnicą :) Dlatego poniżej tylko taki malutki skraweczek.


Kto chciałby jutro napisać za mnie sprawdzian z matematyki? 
Nikt? To chyba powinnam teraz iść się uczyć. 
Bajo miśki.

Migonetta

13 komentarzy:

  1. Czekam na gotową już grafikę dla osoby zamawiającej, jestem ciekawa efektu końcowego.
    Co do nowej zapowiedzi.. Czyżby nagłówek na konkurs dla QoF? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I próbuj tu być człowieku tajemniczy -.- Zaraz wszystko wywęszą.

      Usuń
    2. Haha, na przyszłość trzeba pisać w wiadomości z prośbą o przedłużenie terminu, a nie w kg xD

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba zapowiedź! Czekam na poprzednią i tą grafikę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wiem na co to! :* ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hueh, wiadomo że graficzka na QOF ;>>
    Czekam na poprzednią ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się twarz, a raczej jej skrawek, jest trochę stardollowy, ale okej. Ręce i buźka prezentują się cudnie, a jeśli ubranie będzie takie jak sobie wyobrażam, w stylu tej nietypowej opasko-korony, to idealna druga grafika na rozpoczęcie roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunkiem udziału w konkursie było użycie jednej z twarzy osób zgłoszonych wcześniej do umieszczenia ich na nagłówku =)

      Usuń
    2. Domyśliłam się, bo Migo zazwyczaj robi całość sama, mimo wszystko twarz jest śliczna.

      Usuń
  6. Ta twarz jest cud miód <3 Czekam na grafikę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się zapowiada, czekam z niecierpliwością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jak miło, też zgadłam, że na QoF. Mało tu widać, ale wiadomo, że całość będzie świetna ;p
    Gdyby sprawdzian był z poziomu 2 gim, to czemu nie xd

    OdpowiedzUsuń