22 lipca 2014

136. Krzesło koloru blond - Dla Koralina2346

Na wstępie nie mogę nie wspomnieć o tym, że mój tablet już do mnie jedzie. To oczekiwanie jest chyba najprzyjemniejsze.

Drugą sprawą jest zmiana wyglądu tego bloga w niedługim czasie. Za inspirację serdecznie dziękuję FunOpler. Cała koncepcja siedzi już w mojej głowie, dodatkowo grafikę ubogacę pewnym cytatem, który wyjątkowo pasuje do mojej ''skromnej'' osoby. Już niebawem się przekonacie. A niektóre osoby zostaną potraktowane aluzją dotyczącą przysługi jaką robią mi całkowicie nieświadomie. 



Przechodząc do grafiki, która znowu zajęła mi (zbyt) dużo czasu, jestem z niej średnio zadowolona. Nawet nie tyle z wykonania, które moim zdaniem jest dobre, jak z własnej głupoty w wyborze tej pozy. Dokładniej chodzi mi o rozmieszczenie cieni (szczególnie) na nogach i twarzy. Jest trudne do odwzorowania, a nawet jak narysuje się według zdjęcia to dla postronnego widza wygląda dziwnie. 

...Bo ostatnio lubię Arianę 

Migonetta

19 komentarzy:

  1. Śliczna *.* Czekam na nowy wygląd, coś czuję, że będzie ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że wyjdzie według zamysłu :) Dzięki, dzięki. Kardeczko graficz a nie się obijasz.

      Usuń
    2. W wakacje jakoś zawsze nie mam weny ;D Większość czasu biegam po lesie ;p Ale chyba wreszcie skończę, grafikę którą robię już ho ho ;D

      Usuń
  2. Nagłówek cudowny, bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, zawsze cieszę się ze stałych klientów, bo to znaczy że kiedyś grafika pasowała i chce się następną :]

      Usuń
  3. Ohohohoho, ja taki inspiracyjny ^^. Bardzo podoba mi się drewniano-szmaciane krzesło, buty, jedna z nóg, sukienka z koralami i ręce ;) Grafikę uważam za bardzo udaną. Czekam na nowy nagłówek na twego blogaska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Blogasek'' to tak dobre określenie tego czegoś. Pozdrawiam i życzę udanego wakacyjnego wypoczynku! (i dużo nowych grafik)

      Usuń
  4. Podoba mi się krzesło, wyszło na prawdę fajnie, oraz buty, reszta grafiki też bardzo fajna :) Czekam na nowy nagłówek! :) A tej piosenki ostatnio non stop słucham.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się co w tej piosence tak hipnotyzuje i myślę, że to te ''kręcące wiatraki'', haha.

      Usuń
  5. Fakt, cien na nodze wyglada troche dziwnie wyglada, ale po dluzszym przygladaniu sie mu stwierdzam ze jest z nim wszystko okey :D Bardzo ladnie. Uwielbiam Twoje grafiki. Jesteś moim bogiem hahah :D Czekam na nowy wyglad, na sto procent bedzie boski.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no widzisz, tak to z tymi cieniami jest. Cieszę się, że zastanowiłaś się chwilę, zamiast od razu pisać, to bardzo dobrze o tobie świadczy :)

      Usuń
  6. Widziałam zdjęcie, ten cień to od nogi z góry XD I gdzie turkusowe koraliki? :( Ale sukienka to idealna, dokładnie taka sama!

    OdpowiedzUsuń
  7. I co ja mam tu napisać. że jest genialne? najlepsze? cudowne? Przecież Ty to wiesz. Uwielbiam Cię i Twoje grafiki, jesteś najlepsza. Używasz photoshopa czy gimpa?
    Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam ( niebawem 1 grafika dopiero) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta grafika została wykonana w Photoshopie, ale dużo rysowałam w Gimpie (te programy serio niczym szczególnym się nie różnią). Cieszę się, że się podoba. Pewnie, że zaglądnę jak narysujesz jakiś nagłówek :)

      Usuń
  8. Bardzo dobra praca! Ja teraz jestem skazana na gimpa, bo nie mam photoshopa:(:(:( Pozdrawiam
    kopytkowa.blogspot.com - tutoriale dla kreatywnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma żadnego znaczenia w jakim programie rysujesz :) Mnóstwo prac wykonałam w GIMPie i nikt nawet nie zauważył różnicy (bo jej nie ma). Liczą się twoje umiejętności, nie program.

      Usuń