23 sierpnia 2014

137. Kosz pełen roz

Grafikę robiłam po trochu przez prawie miesiąc. Stało się tak dlatego, że wypadł mi wyjazd na prawie 3 tygodnie. A później dopadł mnie zwykły leń (nie ma co się oszukiwać). Tak naprawdę wszystko wyszło tak jak miało wyjść, bo kiedy zrobić sobie wakacje od grafiki jak nie na wakacjach?

Z poniższej grafiki jestem średnio zadowolona. Znaczy podoba mi się, ale uważam ją za strasznie poplątaną jeśli chodzi o techniki. Ponieważ niedawno dotarł do mnie tablet, jestem na etapie testowania jego użyteczności. A że wszystko to działo się podczas robienia tego właśnie nagłówka mogłabym powiedzieć, że rysowała to cała grupa różnych osób. Już nie mówiąc o tym, że zaczęłam używać innego programu (z którym nie zamierzam się już rozstawać).



Wiosennie jakoś. Tło oczywiście wykonywane w pełni przeze mnie, jednak na końcu pojechałam po nim kilkoma filtrami, aby dodać mu bardziej medialnego charakteru - stąd niekiedy wyostrzone krawędzie, a na tyle mgła i pełen rozmaz.

Następny w kolejce miał być nowy wystrój tego bloga, ale z racji dużej ilości zamówień jaki mi przypadł odkładam go na dogodniejszy czas. Ponieważ jestem już całkowicie w domu (i smarkam) mam nadzieję, że na blogu zawitają nowe grafiki z większą częstotliwością. A was tradycyjnie proszę o opinie :)

Migonetta

20 komentarzy:

  1. Twarz wydaje mi się trochę dziwna, ale praca bardzo dobra ;) Róże bardzo ładnie dopracowane, sukienka fajnie że ma tyle cieni, chyba jest kilka cieni kolorem ( nie jestem pewna ), a pasek powala! :) Jest mega, widać każdy szczegół :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jest dziwna. Twarz ''wklejałam'' na samym początku i po miesiącu przerwy od graficzenia stwierdziłam, jak to wgl wygląda? Ale dałam sobie spokój z poprawkami. Wszystko jest cieniowane kolorem.

      Usuń
  2. jaki to program?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie prezentuje się ślicznie, ale sukienka zbyt mi się nie podoba :/ i nogi wyglądają nienaturalnie... są za wąskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z nogami jeśli rysuje się przedstawicielki rasy żółtej. Również nie jestem fanką, ale nie przeszkadza mi to akurat w takim wydaniu. A sukienka nie podoba ci się ze względu na wykonanie czy po prostu krój? (jest to dla mnie dość istotna różnica)

      Usuń
    2. Nie jestem jakimś specem, więc nie chcę cię jakoś krytykować
      A w sukience nie podobają mi się cienie na górze. Chyba trochę inna technika niż zwykle, nie jestem pewna ;)
      Jakoś nie wyczuwam faktury tej sukienki,jest trochę... bezkształtna.

      Usuń
    3. Teraz już wszystko wiem ^^ Ta sukienka moim zdaniem już w oryginale miała dziwną fakturę i nie wiedziałam czy są to paski czy jakiś delikatny plis. I to, że nie wiedziałam po prostu widać. Bo chyba jest raz tak, raz tak, ale mi akurat się to spodobało. Dzięki za opinię!

      Usuń
  4. Dobrze że nareszcie cis dodałaś bo juz myślałam, że coś ci się stało, ale hak widzę wszystko jest w normie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodaję grafiki przez miesiąc... nie żyję. Dzięki. Jak widzisz jest równie słitaśnie jak zwykle Olu :) Tęskni mi się za Tobą!

      Usuń
  5. Średnio, przyzwyczaiłam się do lepszych prac. Twarz najbardziej razi. Poza tym nie jest źle :) Grafika ma bardzo fajny klimat i to jej największy atut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że to nie jest jakiś max moich umiejętności :)

      Usuń
  6. A według mnie jest cudowna ! Naprawdę. Mam też prośbę. Czy mogłabyś odezwac sie do mnie na gg i napisac jak wykonujesz wlosy? W sensie ze jak mozna wykonac koncowki takie cienkie, poniewaz dopiero zaczynam i potrzebuje porady :)
    Jesli nie-wybacz.
    Co do grafiki znów. Jestem pod wrazeniem. Widze ze tablet sluzy. Miłego testowania. Cienie sa piekne choc wole jak cieniujesz czarnym . Chyba jestem jedyna XD
    No coz. Czekam na kolejne grafiki i mam nadzieje ze beda rownie dobre jak nie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sekrecie ci powiem, że ja też wolę czarnym, więc po prostu raz robię tak, a raz tak. Niestety w obecnym trendzie (do którego sama się nieźle przyczyniłam) cieniowanie kolorem uważa się za poprawniejsze, bardziej pracochłonne, bala, bla...
      Co do twojego pytania to jeśli się uda, zrobię tutorial i wrzucę go tu na bloga. Wykonywanie końcówek nie jest trudne, ale podzielę się tym co wiem, bo znam kilka sposobów.

      Usuń
    2. Wiesz co Ci powiem? Szczerze, jesli wolisz cieniowanie czarnym to czemu nie będziesz robiła tak jak wolisz? Ja na pewno jestem za :) Cieniowanie kolorem też bardzo pięknie Ci wychodzi, ale ja sie przyzwyczailam ze takie charakterystyczne juz jest to czarne cieniowanie :D
      Co do tutorialu, dziekuję bardzo ! ♥
      Czy mogłabys wykonac go w Gimpie? :3

      Usuń
    3. Nie, ponieważ kolorem jest ciekawiej :)

      Usuń
    4. Tak czy siak jest cudownie :)

      Usuń
  7. Całokształt świetnie wyszedł, uwielbiam taką kolorystykę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Zawsze kojarzę cię z ostrzejszymi klimatami :)

      Usuń
  8. Wspaniała grafika, z resztą jak każda twoja. Migo, masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna grafika! Nie dorównuje mojej grafice!

    OdpowiedzUsuń