7 lipca 2014

133. Projekt Baza 3


Z tajemniczej zapowiedzi :) Ostatnio nie robię zbyt dużo grafik, nie mogę się doczekać tabletu, a poza tym można powiedzieć, że pracuję, dlatego w domu praktycznie mnie nie ma. Proszę się nie martwić nie zamierzam skończyć z grafiką (a można powiedzieć, ciągle czuję, że nawet nie zaczęłam)
*screen z Bazy
Bardzo podoba mi się kolorystyka wybrana tym razem w projekcie. Jeszcze bardziej podoba mi się cały wystrój Bazy, cóż ja lubię takie przesłodzone klimaty, tak już mam.

Moja postać ma oryginalny odcień skóry, chciałam aby właśnie tak wyglądała, jak możecie zauważyć jako jedyna rysowałam twarz, stało się tak dlatego, że nie podobają mi się stardollowe. Chociaż tym razem udział brało bardzo mało osób, poziom prac jest dobry i jak już wcześniej wspomniałam blog wygląda fajnie.

Kto tym razem jest waszym faworytem?

Migonetta

6 komentarzy:

  1. Oddałam głos na ciebie, ponieważ twoja praca jest najoryginalniejsza i najlepiej wykonana. Niezmiernie podoba mi się ubiór lalki oraz jej karnacja i oczywiście dłonie! Jedyną rzeczą na grafice, która moim zdaniem mogłaby wyglądać inaczej jest kartka z napisem SD. Nie jest ona zła, tylko jak wcześniej wspomniałam, coś mi w niej nie pasuje.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o co chodzi w karteczce. Na początku miała być taka pogięta, ale po nałożeniu napisu delikatne ''zgięcia'' nie były widoczne. Nie pomyślałam, że tak będzie, głupia ja.

      Usuń
  2. Uważam, że grafika jest drugą najlepszą na bazie (zaraz po Kawie). Grafika kiedy otwieram ją w nowej karcie jest lekko rozpikselowana. Zwłaszcza na bokach postaci widać piksele. Ale to screen z bazy, więc może przez to. Ogólnie to nie podoba mi się cieniowanie kreseczkami. Zwłaszcza na szyi. Na twarzy jest trochę mało cieni. Myślę, że mogłaś pociemnić spódnice pod ręką i obok. Kartka jest dziwnie wygięta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę ukrywać, że już od samego początku twoja praca najbardziej mi się spodobała C: Kolory poniekąd były trochę kiczowate, ale u Cb prezentują się stylowo. Generalnie wygląd miał być trochę bardziej letni, a wyszło cukierkowo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się cieszę że cukierkowo, hihi. Wyszło prześlicznie, dla mnie baza jeszcze taka piękna nie była. Cóż, może i mam kiczowaty gust, ale wiedz że jestem szczera i jak mówię, że mi się podoba, to znaczy że tak jest :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń