22 czerwca 2014

134. Stardoll For Poland

Witajcie, jeśli jesteście czytelnikami Stardoll For Poland to już wczoraj mogliście zobaczyć nowy nagłówek wykonany przeze mnie. Początkowo nie podobała mi się poza, szczególnie twarz wydawała się problematyczna, ale jakoś wybrnęłam i jestem zaskoczona że wyszło :) Zamawiającym się podoba, czytelnikom chyba też, więc czego chce więcej? Myślę, że wprowadza wakacyjny klimat, ale dzięki pozie modelki wygląda dość oryginalnie. I jeszcze bardziej cieszę się z zamówienia od mojego ulubionego bloga o Stardoll z dzieciństwa. To było czasy. Kiedy podziwiało się grafiki od Magdomilowicza i JulitQi93. Po cichu marząc, że kiedyś też będę umiała tak rysować. 




Migonetta

7 komentarzy:

  1. I like the graphic very much! The dress looks perfect!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest PIĘKNA! Często nie podobają mi się twarze w twoich grafikach, tu wszystko jest idealnie ;) Bardzo mi się podoba.
    Bardzo ładna piosenka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. W twoich grafikach praktycznie zawsze nie podobają mi się twarze. Tu akurat uważam, że wyszła całkiem ciekawie. Dobre połączenie kolorystycznie. Chodzi o kolor skóry oraz sukienki. Fajnie się to ze sobą komponuje. Najbardziej podobają mi się włosy. Mają bardzo dużo cieni co jest wielkim plusem (przynajmniej według mnie). Tło mimo, że wygląda trochę ubogo, jest bardzo ciekawe i cudnie wykonane. Nie podoba mi się cieniowanie nóg, bo według mnie jest lekko za ostre. Cieniowanie sukienki jest ok, ale nie za bardzo lubię tego "kreskowatego" cieniowania na takich luźnych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Migo jeszcze raz dziękujemy Ci za grafikę, jesteśmy w pełni zadowoleni z niej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka bardzo mi się podoba, ogółem-włosy, twarz sukienka, cieniowanie, etc, ale WEDŁUG MNIE tło tutaj nie pasuje. Uważam, że lepiej sprawdziłoby się jednokolorowe, ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka *__*
    Wykonanie *__*
    Przytoczę cytat "kocham, kocham, kocham".
    Nie mam co się rozpisywać. Mnie na przykład bardzo podoba się cieniowanie sukienki. Hmm... Może dałabym jaśniejszy cień za postacią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się przede wszystkim za klimat, aż czuć w niej wakacje :) Jak zwykle wykonanie jest bez zarzutu ;D

    OdpowiedzUsuń