22 kwietnia 2014

130. Dla Accopalypto

Skończyłam zamówienie dla bardzo niecierpliwiącej się Liliany :) Myślę, że wyszło bardzo dobrze, wszystko przynajmniej mi wydaje się odpowiednio dopracowane. Wbrew pozorom dziwnie się rysuje się postać obróconą do góry nogami. I nie mam wątpliwości, że po obróceniu do zwyczajne formy wyglądałaby nieciekawie. Szczególnie fryzura. Już dawno planowałam 'lustrzaną' grafikę, ta poza wydała mi się idealna do realizacji tego pomysłu. Moje ulubione delikatne tła znowu w akcji, w sumie nie wiem czemu zawsze właśnie takie najbardziej mi się podobają.



A tymczasem na dworze grzmi, moja ukochana burza pierwszy raz w tym roku.
Ile ekstra kilo po świętach? Ja przyznam szczerze dawno tyle nie zjadłam :D

Migonetta

7 komentarzy:

  1. Huehue, oto jak wygląda po odwróceniu: http://www.bankfotek.pl/view/1712643 XD
    Nagłówek super Ci wyszedł! I te włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Twoja wersja jest o niebo lepsza! Szczególnie te nogi haha. Zabójcze.

      Usuń
  2. Świetne kolorki <3 Jedne z moich ulubionych, włosy mega ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Nie lepiej było odwrócić grafikę, na czas pracy :P

      Usuń
    2. Nie miałoby to sensu, ponieważ po odwróceniu do kształtu z pozy cienie byłyby nieprawidłowo zamieszczone. Nogi są ciemniejsze bo są najdalej, a włosy mają pod sobą cień, ponieważ wiem, że leżą na podłodze, a nie wiszą w powietrzu. Głowa rzuca niewielki cień na szyje, bo jest odkręcona w tył, a światło pada z góry. Czy zauważyłabym takie niuanse patrząc na ciało bez składu i ładu jak na odwróconym przez Dianę wyżej zdjęciu (tu akurat jest grafika, ale zdjęcie wyglądałoby podobnie) Takie i inne anatomiczne, a w szczególności oświetleniowe sprawy powodują, że operacja odwrócenia w pionie tylko pogorszyłaby sprawę.

      I dzięki za opinię.

      Usuń
  3. Może jesteś chętna do wzięcia udziału w konkursie graficznym? :)
    Serdecznie zachęcam, KLIK

    OdpowiedzUsuń