12 kwietnia 2014

128. To kto mnie dobije?

Witajcie. Skończyłam najtrudniejszą, najdłuższą, najbardziej skomplikowaną... grafikę w moim życiu. Masakra i ogrom pracy. Patrząc teraz sama nie wiem, jak udało mi się osiągnąć ten efekt. Z jednej strony bardzo mi się podoba, jestem z siebie dumna, uważam ją za udaną. Jednak myślę, że niektóre części wyszły trochę nie tak jak powinny. Dla mnie na zdjęciu twarze były bardzo dziwne, ale zgodnie z zamówieniem starałam się je odtworzyć - moim zdaniem, nadal są dziwne :D Nie podobają mi się ogólnie pojęte nogi moich modelek. Prawdopodobnie ich dziwny kształt wynikł z rozpłaszczenia na aucie (o czym ja w ogóle mówię?) Poszczególnych elementów było mnóstwo. Magazyny, laptopy, czapeczki, nadruki. Coś strasznego. O samochodzie nawet się nie wypowiadam. Zamiast typowej rejestracji wpadłam na pomysł umieszczenia 'inicjałów bloga', sądzę, że wyszło na dobre.

Przechodząc do sedna lubię ten nagłówek i sama chętnie wstawiłabym go na bloga. Jest na czym oko zawiesić, bo jest tu naprawdę dużo różnych elementów. Zachęcam więc do oglądania.

Nagłówek jest duży, polecam oglądanie w nowej karcie.

Tło bloga
Mam nadzieję, że te wszystkie godziny spędzone nad grafiką nie poszły na marne. Z wyjątkową ciekawością poznam opinie na temat: Jak to w ogóle wygląda?

Migonetta

25 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć! Dla mnie jest idealnie! Cudoooooo kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O BOŻE CUDOWNY W końcu cs będzie wyglądał pięknie, genialna robota! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Takie słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą.

      Usuń
  3. Nagłówek jest cudowny. Bardzo, bardzo dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się strasznieee cieszę (serio). Miałam mieszane uczucia czy grafika przypadnie do gustu. Jak zamawiającej się podoba to całe szczęście :) Mam nadzieję, że również czytelnicy ją polubią.

      Usuń
  4. Boże, spisałaś się na medal! ♥ Nie mogę przestać patrzeć się na ten nagłówek, idealny w każdym calu! To wszystko jest tak profesjonalnie zrobione, aww ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że tak uważasz :D Miłego wieczoru życzę.

      Usuń
  5. Twarz brunetki wygląda jakby się dobrze dziewczynka upaliła... ogólny pomysł jest zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...A twarz blondynki, jakby chciała a nie mogła ^^ To właśnie miałam na myśli mówić o dziwnych twarzach.

      Usuń
    2. Oj czasem trochę humoru też się przydaje... zawsze można założyć, że są po dobrej imprezie :P

      Usuń
  6. cudowny ♥
    czekam, aż wreszcie CS będzie otwarty, żeby zobaczyć cały efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby czemu mielibyśmy Cię dobijać, to jest przepiękne! Nie mogę się na nią napatrzeć! Musiałaś w to włożyć tyle pracy... Zazdroszczę Ci talentu i chęci potrzebnych do stworzenia tej przecudownej grafiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy było bardzo dużo, to prawda. Cieszę się, że efekt ci się podoba :)

      Usuń
  8. Jesteś wielka *___* . Nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się bardzo cieszę! Zważywszy na moje 1.58m wzrostu rzadko to słyszę, haha.

      Usuń
  9. Stanowczo najładniejszy nagłówek jaki miał CS!
    Nie wiem czy mogę, ale jestem z Ciebie dumna! hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz być ze mnie dumna Marysiu :) Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bałam się twojej opinii najbardziej xD Cieszę się jednak, że moje przypuszczenia się nie sprawdziły.

      Usuń
  11. Najlepsza grafika jaką widziałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek jest przecudny:) Widać, że się postarałaś. Wszystko wyszło idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń