20 kwietnia 2014

129. Wiosenno - wielkanocne zamówienie dla Miodowy Stardoll




Na początku miałam problem ze znalezieniem odpowiedniej pozy, całość poszła szybko i jestem zadowolona z efektu, wygląda to tak, jak miało wyglądać. Zawsze miałam problem z rysowaniem dzióbka, wreszcie się nauczyłam. Najbardziej podoba mi się twarz i włosy, nieco mnie sweter, chociaż myślę, że jak na ten fason narysowany został poprawnie.
Na dniach pojawi się zamówienie dla Liliana2511, która nie może się doczekać :)


Migonetta

10 komentarzy:

  1. Twarz i królik super, ale nie za bardzo sweter przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest trochę dziwny, jakoś trudno mi było odtworzyć ten sam materiał.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Te dzióbki, haha. Ale przynajmniej wielkanocnie.

      Usuń
  3. Ale fajnee *_*. Takie inne i to dodaje uroku. Schowałabym tylko warkocza za ręką. Ale to takie moje 'widzi mi się...'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On miał tak lekko wchodzić w zgięcie, a potem sama końcówka opierała się na ręce, mogło nie wyjść. Pewnie twoja wersja wyszłaby bezpieczniej.

      Usuń
  4. Ale mam nadzieję, że nie zjesz tego królika...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam nadzieję, że nie zjesz tego królika...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, nadzieja umiera ostatnia Droga Pani Wegetarianko :)

      Usuń
  6. Dziubek, sweter i włosy - magia. <3

    OdpowiedzUsuń