12 października 2013

Licytacja

Zaplanowałam na wczoraj obejrzenie w internecie 'Miasta Kości', przez cały dzień powtarzając, że zostawię sobie tę przyjemność dopiero na wieczór, a tu o 19.00 internet szlag trafił... Mimo tego, że miałam wielką ochotę kochany komputer potraktować kubłem zimnej wody, stwierdziłam, że można by ten czas równie dobrze wykorzystać bardziej pożytecznie. Tak oto powstała grafika którą niżej możecie podziwiać. 


tło bloga

Cała praca zajęła mi niemożliwie krótko, bo jakieś 2 godziny niecałe. Hi hi, w życiu nie zgadniecie co robiło mi się najprzyjemniej... otóż był to asfalt., to mój pierwszy, a wcale nie najgorszy :)  Kompozycja w tle jest więc w połowie moim dziełem, bo śliczny zachód słońca to nic innego jak screen z TS3. Jestem bardzo zadowolona z ogólnej kolorystyki, uważam że wszystko świetnie ze sobą współgra. Moim ulubionym elementem są chyba włosy i twarz. Bardzo podoba mi się to, że dziewczyna ma taki zamyślony wyraz twarzy, bo to nadaje wyraz prawdziwości, a nie sztucznej lalki ze Stardoll. Dlatego, też uważam że ten nagłówek byłby świetną ozdobą blogów o różnej tematyce. Jak już wspomniałam grafika wyszła spontanicznie, bez szczególnego celu, który jednak ukaże się teraz, gdyż jest to LICYTACJA, myślę, że zasad nie muszę powtarzać. Tylko takie małe informacje:

Cena wywoławcza: 0sd
Minimalne przebicie: 5sd

Kup teraz: 400sd  << Uwaga, jeśli zdecydujesz się na tę opcję - wykonam dla bloga bannery dla redaktorów (max 8) oraz napisy typu 'Obserwatorzy', 'Hot or not' etc... wszystko dopasowane do kolorystyki bloga.

Cóż więcej, zachęcam do licytowania, ale przede wszystkim do wyrażania swojej opinii, gdyż ja nieobiektywna wszystko co moje zawsze uważam za wspaniałe :) Znacie mnie w końcu nie od dziś... 

Edit: Grafikę wylicytował FloraGwiazda za 400sd (w opcji 'kup teraz'). Tak jak obiecywałam w zestawie z oprawą graficzną bloga.




 
 
 
 

Tło do reklamy (don't copy!)


A wszystkim dziękuję za udział w licytacji. I nie ukrywam jestem zaskoczona tak szybką sprzedażą grafiki w tak dużej cenie. To utwierdza mnie w przekonaniu że mam dla kogo rysować, dziękuję kochani po raz nie wiem już który :)

Migonetta

31 komentarzy:

  1. hmmmmmmm szkoda że nie mam sd:/ czy można dać jakieś ciuchy zamiast sd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie bardzo, bo to by się mijało z ideą licytacji :) Na pewno jeszcze kiedyś będzie okazja na zakup, nie przejmuj się.

      Usuń
    2. ;) najwyżej doładuje sd jeszcze :)

      Usuń
    3. a jak zamawiam grafikę to można ciuchy jakies dać?

      Usuń
    4. Tak, wtedy do uzgodnienia, tylko, że ja nie przyjmuję zamówień :)

      Usuń
  2. Według mnie to twoja najlepsza praca :D Bardzo mnie złapała za serducho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty, mówisz, że aż najlepsza? Hi hi, to bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. Heheheh xd Czy wzorowałaś się tym zdjęciem?: http://www.photoblog.pl/marionarie/159215850/marionarie.html Identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie ta fotka :P Z tym, że ja ją znalazłam na pingerze, w inspiracjach, które akurat często przeglądam.

      Usuń
  4. Jest wspaniała! Gdybym miała bloga to na pewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nigdy nie jest za późno na założenie bloga :P

      Usuń
  5. Mimo, że nie mam bloga, to zapewne kiedyś się przyda! :D Tyle czekałam na jakąś licytację.. Daję 30sd! :D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać komputer cię kocha :D , zmowtywował cię do pracy przez zabranie internetu ;P. Praca jak zwykle świetna :) Mam nadzieję, że w końcu obejrzałaś film :D Powiedz czy ci się podobał czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogłaskałam komputerek od Ciebie Asiu :) Przy okazji świetna lalka w nagłówku w Bazie. Film skończony wczoraj na 20 minujcie kiedy Jace przedstawia się Simonowi (ha ha, to mnie śmieszy do teraz) a dalsza część oglądania zaplanowana na dzisiejszy wieczór... a jeśli znów coś mi przeszkodzi, to efekt mojej furii zobaczycie w następnej grafice hi hi.

      A moje wrażenia co do filmu puki co są naprawdę dodatnie. Te 20 min które obejrzałam dokładnie odzwierciedlają moją wizję przy czytaniu. Świetni aktorzy, zapowiada się naprawdę fajnie :)

      Usuń
    2. Dziękuje ci :* Chyba doszłaś do momentu jak Simon tłumaczy Clary co to są runy ? Jeden ze śmieszniejszych momentów ;) Chyba muszę obejrzeć dzisiaj Miasto Kości :D Choć narazie mam do czytania Mechanicznego Księcia ^^ Czekam na kolejną grafikę :*

      Usuń
  7. Kochani, grafika sprzedana, dziękuję za udział w licytacji, zaraz wstawię na bloga wylicytowaną wersję wraz z wszystkimi rzeczami i informacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. szklany-stardoll.blogspot.com
    2. Hot or Nor, Metamorfozy, Blogowy Ask, Metamorfoza, ( nie to nie błąd jest metamorfozy i metamorfoza)
    3. floraGwiazda, Maura3611, zuzeczek, Missrihanna1902, Taradielle, Truskawkapati, anetka1004, Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  9. Migo mogłabyś wejść na GG, bo jestem zainteresowana kupnem teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, grafika została już sprzedana. To poza faktem, że i tak w życiu nic bym Ci nie sprzedała. Mówiłam Ci, że nie mam ochoty mieć z Tobą NIC wspólnego... sprawa z kontami pokazała mi aż nazbyt wyraźnie jak 'fajną' jesteś osobą :(

      Uprzejmie proszę, o nie psucie mi swoją obecnością atmosfery na blogu. Dziękuję.

      Usuń