1 września 2013

Dla SuperNicol0001

Przed tą grafiką powinno się pojawić wcześniejsze zamówienie, jednak nie mogę się porozumieć z Domi_miaa, która zapłaciła mi połowę (na drugą część czekam już drugi tydzień), to ja zrobiłam sumiennie połowę grafiki. 

~ • Spieszyłam się z grafiką, gdyż nie chcę sobie zajmować już szkolnego miejsca. Bo musicie wiedzieć, że od jutra Migo wkracza w świat liceum (♥)• ~

tło bloga (cień aby lepiej wyglądał pod nagłówkiem)
Przyjemna praca, ale poza nie bardzo w moim typie, lubię rysować dużo ubrań, dupereli, a do rudych włosów i czerwonych ust jakoś tak nie pałam entuzjazmem, mimo to jestem zadowolona, bo ponieważ niewiele bardzo skomplikowanych elementów tu miałam, więc poszło szybko. Nie oszukujmy się, grafiki tak wyprofilowane jak ta, największy swój czar mają gdy twarz jest rysowana, tylko nie zawsze jest to opłacalne, np. gdy tak jak tu postać ze zdjęcia nie była po prostu najpiękniejsza :p 

Nie do końca udało mi się porozumieć z zamawiającą w sprawie tych nieszczęsnych ust, więc jako, że jest to graficzka nietuzinkowa nie owijając w nic - poprawi sobie sama ^^ 



A co Migo przy tym słuchała? 


Tyle, w Rzeszowie taka pogoda, że tylko spać, więc chyba ja też pójdę z duchem pogody.
Przy okazji, casting na redaktorów na Polskim Sd (o szczegóły pytać Joyless)



4 komentarze: