11 września 2013

Agelina Jolie

Cześć, przedstawiam Wam dzisiaj grafikę którą zrobiłam w okolicach czerwca/lipca, ale ciągle o niej zapominałam, dopiero dziś nadszedł czas kiedy ujrzała światło dzienne. Przy okazji w liceum jest super i nie wiem który raz to piszę... ale to prawda :) Co do grafiki jest na niej Agelina Jolie, nie wiem na ile to jest dla oczywiste z mojego rysunku, ale to już oceńcie sobie sami.

// Do kontemplacji, niezbędna muzyka //


Niechcący zapisane w .bmp, przepraszam.


Przyjemna i prosta praca, najmilej pracowało mi się oczywiście przy twarzy, lubię ładnych ludzi.

Aktualnie nie wykonuję żadnych zamówień, więc proszę w końcu przestać się  mnie pytać, w najbliższym czasie planuję grafiki z nowego działu na tym blogu tzw hobbygrap, czyli grafik z ludźmi których cenię ze świata muzyki, filmu, bohaterów literackich. Kochani, będę szczera, lalki w różowych kieckach mogą się znudzić.. co nie znaczy, że zamierzam się ograniczać z grafiką, bo oczywiście tak nie jest.

Ach... i specjalne słowa do Saritka1995 - Mans'a oczekuj w niedalekiej przyszłości, pozdrawiam!

Migonetta S.

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chcesz kupić? Podaj cenę ;)

      Usuń
    2. nie , chciałam się tylko dowiedzieć ile kosztuje, bo zamówiłam narazie nagłówek, ale jak nie kupie to kupie u cb lub zamówie bo potrzebuje na jesień

      Usuń
    3. jak coś na moim blogu jest konkurs na nagłówek !
      zapraszam na part-of-stardoll :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże! Czekam czekam czekam czeekam *.*
    o mamiuniu! ale bede miec czaderską tapete! :D

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, gdzieś początkiem października/końcem września powinnam skończyć :)

      Usuń