21 września 2013

Alex Sparrow

Dziś proszę państwa spoiler człowieczka imieniem: Alexey Vorobyow (,Алексей Владимирович Воробьёв) jednak znanym również jako Alex Sparrow. Piosenkarz i kaskader rosyjski, za młodu wyglądał całkiem całkiem, ale ta starość w końcu dopada wszystkich :)

(c) Migo

W grafice próbowałam jak najlepiej odwzorować techniką szczegóły, strasznie dużo paplania z kolorami, masakra. Idzie się wykończyć, ale sądzę, że efekt był wart :) 

A prywatnie Migo tak dobrze jeszcze się nie uczyła, zadanka porobione, torebka spakowana zawsze dzień wcześniej, bądźcie dumni. Miałam dziś iść na otrzęsiny, ale po tym, jak dowiedziałam się, że połowa mojej klasy nie przymierzając zamierza tam pić i palić, jak zwykle siedzę w domu. Ja z menelami przebywać nie zamierzam. Posmutajmy teraz :c 

Stara piosenka której za nic nie rozumiem.

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się super ! :) Ja dopiero się zamierzam zabrać za lekcje, ale tak mi się nie chce, że masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem lepiej skomentować niż Och i Ach! Widzę, że Migo w grafikę już coraz bardziej na poważnie, nie tylko stardollowo. Cudne usta. Pobawiłabym się jeszcze bardziej kolorem (więcej kontrastujących tonów, zestawiać ciepłe-zimne), ale ogólnie jestem naprawdę pod wrażeniem (a ja nie często jestem pod wrażeniem) :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie Stardoll'owo ale na pewno nie na poważnie. Jak Migo spoważnieje to już nie będzie tu po co wracać.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie głupie, bo nie mogłam rzęs facetowi przecież narysować, a oczy bez rzęs to nie oczy -.-

      Usuń