4 maja 2013

Bonnie Tyler

Jakoś tak wyszło, że słuchałam przy wykonywaniu tej grafiki stare kawałki Bonnie i z zupełnie innym zamierzeniem lalka wyszła mi jakaś taka... podobna (?) No w każdym razie. Wybrałam głupią pozę, ponieważ na zdjęciu głowa zwrócona była w dół i dlatego wydawało mi się, że coś tam skopałam z proporcjami. Ale nie, później okazało się że te rozczochrane włosy dają taki efekt, więc możecie spać spokojnie to nie kosmitka. Swoją drogą uwielbiam rozczochrane kłaki - i tego się trzymajmy.


I na koniec nuta z tegorocznej Eurowizji, która (w tym roku w Szwecji) zbliża się tak nieubłaganie jak moja szesnastka.

Migonetta S.

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie widziałam żeby coś Ci nie wyszło. I najprawdopodobniej już nigdy nie zobaczę ;_;
    Śliczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. te usta mało widocznie ! ale TAK TO ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się twarz i włosy...zupełnie okropne :/
    reszta ładna ale ogólnie to nie najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Naglowek mi sie nie podoba przez ta twarz i wlosy , ale reszta to ladnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, generalnie jestem fanką Twoich prac, ale w tej twarz jest dziwna. Dolka ma zeza rozbieżnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda trochę jakby miała zeza, ale i tak reszta cudna *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle super ! *_* Ciesze się, że bierzesz udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń