13 października 2012

Ćwiczenie.

Ćwiczyć trzeba, rozwijać się też. Toteż ja próbowałam czegoś nowego. Maskara jakaś wyszła, ale może ujdzie. Całkowicie zepsułam włosy. A grafika numerku nie dostanie :D Zobaczcie sobie sami zresztą... Ale co ciekawe wstępnie znalazłam na to kupca. Tak sie właśnie zastanawiałam, czy ta właśnie osoba nie zmieni zaraz zdania, ale zobaczymy. Myślę że nie ma nad czym sie tu rozwodzić. Spróbowałam, fajnie się maziało. Dobrze umieć więcej. A ja już powoli czaję o co chodzi. Juhuu... ^^

Jesteście tam jeszcze? Ujdzie jak na PIERWSZĄ grafikę? :p Powiedzcie co sądzicie. Myślę że tym razem wyjątkowo bardzo będę potrzebowała racjonalnych dobrych opinii, aby bezsprzecznie wiedzieć co poprawić - jeśli kiedyś jeszcze się za coś takiego wezmę.

Pozdrawiam. Migo.

20 komentarzy:

  1. nie jest tak źle, ale wygląda trochę Voldemort
    jakby jej nos zjadło, ale tylko tak trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Voldemort! Kurcze, fajne, to już nie mogę powiedzieć, że to nic nie przypomina, bo przypomina, i to jaką sławę, ach... Czuję się zaszczycona :D

      Usuń
  2. Haha, dobre porównanie. :D
    Rzeczywiście odrobinkę przypomina Voldemorta ^^
    Masz rację - włosy Ci nie wyszły, ale jak na pierwszą grafikę jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Dziękuję za zainteresowanie ;]

      Usuń
  3. a według mnie oczy coś nie wyszyły ale reszta jak najbardziej ok :) zwłaszcza ramiona + bluzka + naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej jestem tu nowa jak robisz te efekty no wiesz że malujesz takie te lalki na nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hę? No raczej po prostu maluję. Tu nie ma 'efektów'. Umiesz lub nie. Tak jak z plastyki tylko na komputerze.

      Usuń
  5. Może i troszkę Sama-Wiesz-Ktosiowe, ale jestem pod wrażeniem cieniowania postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten nagłówek jest super jak na pierwszy rzut oka to taki se a jak sie przyjzyc to jest super!!! :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja powiem tak. Włosy mnie przerażają i te ciemne oczy . Ale licze sie efekt końcowy , który mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. LOOLL....TO JEST ODRYSOWANIE TAY A NIE STWORZENIE CZEGOS WŁASNEGO ,ZRESZTĄ JAK CAŁY TEN "blog" .

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest Taylor Swift? ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się nagłówek, ale (sorki za szczerość) mam wrażenie, że usta są zbyt wyraziste w porównaniu z np. 'niewyrazistymi' włosami.. a z resztą ! Co ja się znam ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już to zdjęcie : http://www.ademwithane.com/?attachment_id=3502

    OdpowiedzUsuń