7 lipca 2012

22. Moda, Paryż - Zamówienie zamówione, konto zawieszone, czyli dupa, dupą licyatyacja znów.

Tak jak widnieje w niezwykle zrozumiałym zapewne dla wszystkich tytule po raz drugi zostałam wystawiona do wiatru, gdyż osoba która zgłosiła się do akcji 'zamów grafikę' postanowiła wstępnie do końca lipca zawiesić działalność blogową i stardoll'ową - ja czekać nie będę, bo pamiętam co było gdy po raz pierwszy spotkała mnie taka sytuacja.Toteż grafika bd zlicytowana, nie lubię takich sytuacji gdy ktoś mnie oszukuje ale cóż. Na przyszłość będę p prostu prosić o potwierdzenia :P A teraz grafika.

(tło rysowane i rozmazane, wieża i budynki to pędzle z DA)

Myślę, że jest fajna. Podoba mi się i chyba nawet nie odbiegłam bardzo od zamówienia. Bardzo dobrze mi się przy niej pracowało. Ogólnie nic nie sprawiło mi większej trudności, już od dawna planowałam taką sukienkę choć nie mam pewności co do tego czy dokładnie tak powinna się układać, wybaczycie niedoskonałości? ...wybaczycie ^^ podobają mi się włosy, które faktycznie wyglądają jakby ktoś w nich włożył ręce z tyłu. Kolczyki z głowy, tak o... i już. Od tej grafiki troszkę inaczej zamierzam cieniować skórę, widzicie np kolana, wiecie jaka różnica? I tak Wam nie powiem -.- Dzięki kurtce  z kolei można powiedzieć, że grafika żyje, twarz też chyba pasuje, więc wszystko powinno grać, tak jak nutki które mi towarzyszyły:


Hi hi, takie fajne s z w e d z k i e 4 blondyneczki. Piosenka po s z w e d z k u (dla niewtajemniczonych) tekst nie wnosi niczego nowego, ale lubię taki klimat :D Fajne jest też to, że każda z dziewczyn gra na jakimś instrumencie. Tak więc: Jag, känner pulsen slå :P

A i na koniec chciałabym dodać jak każdy mieszkaniec polski południowej iż zostaliśmy brutalnie pokrzywdzeni przez to iż nas euro niejako ominęło, nie było stadionów, kibiców z różnych krajów i wgl... ale parę dni temu spotkałam w Rzeszowie grupę Ruskich kibiców, wracali z właśnie z meczu Rosja Czechy... także nic nie musicie mówić.

I tak oto gigantycznie się rozpisałam, mam nadzieję, że jakkolwiek zjadliwie te moje półprawdziwe wymysły czytało, chcę wiedzieć co o grafice zamyśliwujecie i ogólnie pozdrawiam Was i życzę (sobie) udanych wakacji. Czeeeeść!

Migo.

21 komentarzy:

  1. Śliczny. Od ilu startuje licytacja

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki świetny! ale lepszy byłby napis z czarnym albo białym a nie pomaranczowym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, to zależy jak kto sobie co upatrzył. Ja zrobiłam tak, aby napis nawiązywał do tła i sukienki i oczywiście do zachodu słońca, tak jakby był przezroczysty i niebo prześwitywało przez niego. Uważam, że dzięki temu nie rzuca się niepotrzebnie w oczy i nie psuje efektu. Tak aby na pierwszym planie była tylko doll. Przy czym oczywiście, jeśli kiedyś zrobię taką zbiorową licytację zapomnianych grafik, jak zawsze wygrany będzie miał prawo wybierać jak tylko będzie chciał. Bo klient nasz pan. ^^

      Usuń
  3. Zazwyczaj zaczynałaś od 30, nie chce mi się czekać na odpowiedź, daje 30sd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, mówiłam, że grafikę zlicytuję, ale nie miałam na myśli teraz. Poprzedniej licytacji nie rozstrzygałam jeszcze ;). Chyba, że zechcesz kupić.

      Usuń
    2. Nwm, powiedzmy 50sd. Już się chcę tego pozbyć, a to taka zwykła moja cena. A tak ogólnie to na jakiego bloga będzie Ci potrzebna grafika?

      Usuń
    3. Ahh, to przepraszam, zapędziłam się :(

      Nie wiem, ale tak mi się to podoba x.x
      Chyba na zakupoholików :D

      Usuń
    4. Ewentualnie mogłabym pomyśleć o innym blogu... :>

      Usuń
    5. Hah, jest mi bardzo miło, że Ci się podoba. Jeśli się zdecydujesz kiedyś tam, to nagłówek przecież nie zając, nie ucieknie :P

      Usuń
  4. Mam mało czasu na wejścia na internet,bo jestem na wakacjach, i trudno mi znaleźć łącze.Zamówionej grafiki jestem świadoma.Bardzo przepraszam za nieścisłości. Grafikę przed chwilą zobaczyłam- jest świetna.Zauważyłam że wystawiłaś ją na licytację.Żałuję, że Cię nie powiadomiłam. Jeśli mogę licyować- 140 SD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, bardzo przepraszam z kolei i ja za takie nerwowe podejście, acz jeśli chodzi o Grafikę to aktualnie jej posiadaczką jest Paula5959. Przykro mi.

      Usuń
  5. Chyba wiem jak zapobiec tym sytuacją...pobieraj 50 % ceny przed realizacją...a jeśli ktoś płaci ss no to weź od niego np.20 sd przed realizacją i po realizacji oddasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie 50% tylko całość. Wywiązujesz się z zamówień, nigdy nie zawiodłaś, nie widzę więc problemu, żeby brać coś więcej niż zaliczkę. Ja zazwyczaj biorę całość. Bo żadne potwierdzenia nie dadzą Ci gwarancji, że ktoś Cię nie wystawi do wiatru ;)

      Usuń
    2. Aj tam, nie ma problemu, trochę za bardzo się uniosłam. Nigdy nie chciałam brać zapłaty z góry, bo w sumie zdarza się, że ktoś Grafikę oleje a drugiemu jak Pauli się spodoba i dzięki temu ma :) a i z moją niezawodnością bywało różnie, niejednokrotnie nie stosowałam się do 'wizji' klienta, choć aktualnie staram się to zmieniać. :P

      Usuń
  6. Możesz podać link do pędzla do tych budynków? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także poproszę, do budynków i wieży. Odwzajemnię się moim uśmiechem ;)

      Usuń
    2. Niestety nie mam zwyczaju zapisywania w pamięci każdej rzeczy którą i skąd ściągam. Acz nie widzę problemu żeby jakkolwiek znaleźć pędzle jakie tylko się zamarzy w google.

      Usuń
  7. Życzę udanych wakacji i proszę, proszę o to samo co koleżanka u góry. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosz, łap tu, jakąś! http://dada0005graphics.blogspot.com/2012/07/nagowek-dla-szalona-lola.html

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń