20 maja 2012

Grafika nr 18

Przepraszam! Jakoś całkowicie zapomniałam, że mam przecież w kolejce jeszcze jedną osobę. Toteż aby już nie czekała oddam dziś pracę, która początkowo miała inne przeznaczenie, zobaczcie:


Grafika jak widzicie w stylu poprzedniej, bo czasami warto dublować to co dobre :) Na zakończenie jak zwykle zapytam co sądzicie o tej Grafice, odpowiem na ostatnie pytania, że blog nie upada a ja grafiką zajmuję sie cały czas, a czat usunęłam bo był z nim problem. Przygotujcie się zatem do zbliżającego się już niebawem postu 'zamów grafikę' oraz nowego wyglądu bloga w wykonaniu - od ubiegłego poniedziałku -  piętnastoletniej już Migo :) Kto mi pożyczy 100 lat?


  Edit:  
Zapomniałam dodać, iż planuję wstawić niedługo jakieś włosy do pobrania... ale na nowych zasadach :)

23 komentarze:

  1. Na początek: Sto lat! Akurat jem pysznego torta, więc wyobrażę sobie, że to Twój ;)

    Co do grafiki, to tak przyjemnie już nie będzie... Nawet nie wiesz jakie to irytujące, kiedy patrzę na grafiki osoby z takim warsztatem (ile pracy jest włożonej w tą koszulę!) i niezwykłym talentem, a prace kompletnie tego nie oddają. Jestem naprawdę pod wrażeniem od strony technicznej, jednak brakuje mi jakiegoś wyczucia estetyki czy czegoś w tym rodzaju. Z pracy na pracę jest coraz bardziej kiczowato, nie ma równowagi w kolorystyce, nie wiadomo na czym zatrzymać oko. To nie jest kwestia, że Ty tego nie potrafisz, bo wszyscy dobrze wiemy na co Cię stać - spójrz na swoje pierwsze prace czy nagłówek z bloga, w tym jest jakaś harmonia.
    Nie piszę tego wszystkiego, żeby nie wiem... np. Cię zdenerwować czy poddać dyskusji Twój talent. Po prostu nie umiem tego zrozumieć, jak osoba, która ma takie predyspozycje, zbacza z tej początkowej drogi. Nie zmarnuj tego, co potrafisz! ;D
    PS. To była rada, a nie ocena.

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Cię tu nie gościłam i bardzo się cieszę, że jesteś :) Dziękuję za wnikliwą opinię, bo wiem, że jest obiektywna... cóż nawet jeśli ja mam na ten temat po prostu inne zdanie :D
      Na początku nie rozumiem co to tu 'kicz', bo ja zawsze takowy odczytywałam jako blond połączony z różową kiecką i czarnymi błyszczącymi leginsami i oczywiście mnóstwem cekinów wszędzie (i ma się błyszczeć -.-). Jeśli natomiast chodzi o ten przypadek myślę (popraw mnie), że miałaś na myśli dużo kolorów chaotycznie poustawianych dla mnie wyrażających po prostu radość ze zbliżających się wakacji (chyba skończę z wyrażaniem uczuć w grafikach). Toteż chyba faktycznie radość czasem lepiej wyrażać łagodniej... im dłużej patrzę na tę grafikę, tym dostrzegam więcej błędów i Twoją rację z powyższego komentarza uważam za najbardziejsiej trafiającą w temat. Dziękuję!

      za życzenia też dzięki i przepraszam za znów chaotyczną odpowiedź.

      Usuń
  2. Juz z koleżanką nawet opis przygotowałyśmy, żeby tylko wkleić jak ukaże się post 'zamów grafikę' :)

    Nagłówek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, to ja się bardzo cieszę i postaram się tym razem dokładniej wykonywać zlecony temat :)

      Usuń
  3. Jak zwykle bardzo ładnie, może tym razem uda mi się zamówić u Ciebie grafikę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja komentarzy tu nie piszę,ale chyba zacznę,bo lubię pisać komentarze xd.;3 Na początku:100 lat,100 lat nie Migo żyje nam!100 lat,100 lat nie Migo żyje nam!Jeszcze raz,jeszcze raz nie Migo żyje nam!Nieech żyje nam!A kto?!Utalentowana graficzka Migo!(Migonetta ;3) Dobrze,co do nagłówka.Bardzo mi się spodobał i nie widzę tutaj żadnego kiczu tylko radość i zbliżające się wakacje.Straszliwie podoba mi się ta koszula,której w życiu nie będę umiała zrobić ;)I jeszcze bluzka mi się również straszliwie podoba,a spodenki są takie no po prostu normalne.Tylko nie pomyśl,że nie podobają mi się spodenki,bo bardzo mi się podobają,ale jakoś ta koszula i bluzka bardzo mi się spodobały.Cieniowanie bardzo fajne z resztą jak zwykle.Tło jest również super,bo przypomina mi te nadchodzące wakacje.Ahh,przez ten nagłówek przypomina mi się tyle wspomnień z poprzednich wakacji.Ten nagłówek jest jednym z nagłówków,które bardzo mi się podobają,a wręcz z tych,które wielbię.Zazdroszczę osobie na której blogu będzie widniało to cudo!
    Pozdrawiam cieplutko :**
    Ada(nata0316)
    Ps.Teraz będę komentować Twojego bloga i zaraz dodam się do obserwatorów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnieeee:) Ogarnęłaś o co mi chodziło, kicz, nie kicz liczy się to co się czuje i skąd wzięła się ta wizja, co komu to przypomina, mi również kojarzy sie to z 'kadrem' z pewnych wakacji... Dziękuję, dziękuję, dziękuję! ^^

      Usuń
    2. Ale ja mam zacieeesz!Nareszcie coś ogarnęłam,bo zwykle to prawie niczego nie ogarniam!:D Właśnie,wakacje,wakacje!Ten nagłówek to do końca życia pozostanie w mojej pamięci!Gdy będę na polskim miała opisać osobę,którą podziwiam to będziesz to Ty!Napiszę,że podziwiam Cię za piękne grafiki,które stają się dziełami sztuki!I podziwiam Cię za nagłówek nr.18,ponieważ ten nagłówek bije z siebie radością i jest taki kolorowy!Naprawdę,opiszę Cię :3 Dzięki temu nagłówkowi czuję ten zapach wakacji!I Ty mi tutaj nie dziękuj,bo nie ma za co!:) Tylko ja Ci dziękuję za ten nagłówek,który przypomina mi wakacje!^^

      Pozdrawiam Cię serdecznie :*****

      Usuń
    3. Będzie wojna! To ja Ci dziękuję bardziej :D i w opowiadaniu będę i wgl... Dużo miłych słów, dużo ciepła od ciebie mam :) ♥

      Usuń
    4. Nie,nie,nie,to ja Ci bardziej dziękuję!Ależ proszę!Ja lubię dawać dużo ciepła!♥♥♥

      Usuń
  5. Okropne tło :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimku,tełko jest piękne.Pokaż tełko,które Ty stworzysz ;3

      Usuń
    2. Z tego co przeczytałam, to pytanie brzmiało: co sądzicie o tej Grafice, a nie: co sądzicie, a jak wam się nie podoba, to czy zrobilibyście lepszą.

      Usuń
    3. Anonimy- najdzielniejsi komentatorzy.

      Usuń
    4. Ja Anonimki kocham *-*

      Usuń
    5. * wsyyysciuteńkieee

      Usuń
  6. Sto lat, Migo! :) Też miałam niedawno urodzinki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dziękuje, jak najbardziej wzajemnie. I czekaj... mam jeszcze trochę torta w lodówce. To kiedy imprezujemy? :D

      Usuń
    2. Hahah, może jutro? :D

      Usuń
  7. A kiedy te włoski dodasz?

    OdpowiedzUsuń