12 kwietnia 2015

Kolejka otwarta, przyjme zamówienie!

Cześć Koty, coś dawno mnie nie było, nie sądzicie? Parę razy próbowałam coś sensownego naskrobać, ale jak to czytałam to mało nie padłam, więc głupie wytłumaczenia lądowały w wirtualnym koszu. Chyba nie chcecie czytać, że ''miałam dużo nauki'' czy ''jestem za dużą dziewczynką na gry dla dzieci''. No, więc tak właśnie w skrócie wygląda sprawa :) Mimo to, że na to nasze Stardoll praktycznie nie wchodzę to co za problem? Kocham rysować i to się nie zmieniło.
Dlatego Miśki, jeśli jeszcze się Wam nie znudziłam (dobra, kogo ja próbuję oszukać) to tu pod postem (lub na GG, maila) piszecie swoje zamówienia, a ja wybieram i rysuję, deal? :D
Kolejkę uważam za oficjalnie otwartą, korzystajcie więc, póki jest okazja.

Migonetta.

4 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że wróciłaś, codziennie otwierałam bloga, żeby zobaczyć, czy nie ma czegoś nowego i doczekałam się! :) Nauka i szkoła pożerają strasznie dużo czasu, chyba każdy to zna, praktycznie rzecz biorąc to jeśli ktoś chciałby się dobrze wyspać, to na pewno nie ma dużo czasu dla siebie samego, a co dopiero na robienie grafik, które są czasochłonne jak mniemam. Tak, czy siak, liczę na dobre prace i że przez ten czas nie straciłaś formy! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Chciałabym zamówić tło na mojego bloga, oto link: http://whattimeisit-mss.blogspot.com/ chciałabym, żeby tło pasowało do bloga, do tej bieli :) Jakieś tło rysunkowe :) Ty jesteś specjalistką więc zrobisz to po swojemu :) Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola hace muy poco e abierto tu blog, simplemente me encanto!, impresionada con tu talento PERPLEJA, entonces me gustaría pedir un grafico, normalito para hacer mi banner y diferentes cosas el blog en que publico, publico en http://nosotrasomostardoll.blogspot.com/ es un blog no tan reconocido, pero en el pais de donde vivo venezuela si en en mundo de stardoll si se puede reconocer, me encantaria que me hicieras un grafico mi doll es DagNaRockera y que hicieras un cierto parecido a mi, no quiero que te mates haciendo un grafico pero simplemente tus graficos son hermosos, bendiciones para ti.. :) gracias de antemano <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam niedawno i otworzyć swój blog, ja po prostu lubi, pod wrażeniem swojego talentu zakłopotany, to bym zamówić wykres, średnia baner na moim blogu i różne rzeczy, że publiczne, publiczne pod adresem http: //nosotrasomostardoll.blogspot com / jest to blog nie uznane, ale w kraju, w którym mieszkam, w Wenezueli, jeśli Stardoll World, czy można rozpoznać, chciałbym cię kocham robić mi moja lalka jest grafiki i zrobiłeś DagNaRockera pewną rzecz do mnie, nie Chcę, żebyś się zabić, ale robi tylko swoje graficzny grafika jest piękna, błogosławieństwa dla was z góry dzięki .. :) <3

    OdpowiedzUsuń