5 lipca 2013

Odchodzę

Odchodzę ze Stardoll. Decyzja nieodwołalna. Dzięki pewnej osobie, podjęta minutę temu, tak być nie może. Jest mi szkoda wszystko zostawiać, ale tak musi się stać. Przepraszam za wszystko co złe z mojej strony!


Może czas od czasu coś narysuję + pojawi się grafika dla WhatMagda (ponieważ jest opłacona) ale mam już tego dość. Nie będę rozwijać szczegółów bo nie warto. 


Edit: Grafika dla Grunde http://i43.tinypic.com/4q05fm.png 
Toczę również batalię z adminami, trzymajcie kciuki.

24 komentarze:

  1. Żartujesz sobie? Proszę, nie zostawiaj nas. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wrócę, ale teraz muszę odejść, bo mam tego dość. A męczyć się z internetowymi chamami nie zamierzam ;/ Może ten ktoś sobie w końcu odpuści, bo ja spokój cenię sobie najbardziej, a to trwało już zbyt długo, po prostu dzisiaj stwierdziłam, że koniec z tym.

      Wcale Was nie zostawię, czasem wpadnę :)

      Usuń
    2. Porzuciłam swoje konto na stardoll m.in przez to co ty. Bo niby dlaczego społeczność w której gra ma być przyjemnością, ma dokładać stresu i ciaglego zdenerwowania przez jakiś wiecznie nudzących się dupków, Migo witaj w klubie.


      Usuń
  2. Nieeee. Tylko nie to! No cóż. Każdy ma swoje własne życie i nie będę Cię nakłaniać do zostania, ale proszę. Zajrzyj czasami do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę udawała.. że zależy mi jak na niczym innym, bo nie znam Cię i mogę nawet trochę żałować. Ale nie warto zostawiać wszystkiego nad czym się pracowało, i co przynajmniej kiedyś sprawiało ci przyjemność. Dlatego może tylko potrzebujesz przerwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może, zobaczymy. Tylko głupie jest to, że praktycznie nie ma gdzie wrócić, bo jeśli na Stardoll to wszystko trzeba zacząć od nowa :c

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z blogiem. Z Polskim Stardollem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Migo,Migo. Nie rób tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Walcz z adminami i wracaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O co chodzi z adminami? O co walczysz? Co z PLSD ? Co z nami ? O.o Jeden dzień mnie nie ma a tu takie rzeczy się dzieją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pl-sd jest pod opieką Joyless.
      Migo walczy o odzyskanie konta (konkretnie k.a.t.i.e.), jestem poinformowana ;p

      Usuń
    2. Przecież się wymieniła K.A.T.I.E. za Karolinakochan6 ...

      Usuń
    3. nie masz pojęcia jak to było.

      Usuń
    4. Ale jak to było? o_O

      Usuń
    5. migo zapytaj

      Usuń
  9. Mówiłam,że to konto źle mi się kojarzy i, że to nieszczęście ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróżka MARYCHA prawdę ci powie,
      zrobilabys kariere w tej branzy ;p

      Usuń
    2. Ja się do wszystkiego dostosuję więc kariera jest murowana w każdej branży - haha

      Usuń
    3. narysuję ci kulę (taką super profeszynal) :>>

      Usuń
    4. ok,OK . Czekam na nią !

      Usuń
  10. mi też wydawało się, że kojarzyłam karolinakochan6 (czyli moje przepuszczenia się sprawdziły)

    OdpowiedzUsuń