18 lipca 2013

Grafika dla FunOpler

Pierwszy raz wykonywałam doll w stylu 'magazynowym', ale fajnie było. Co prawda przy grafice było trochę roboty, jednak jestem zadowolona z efektu. Zobaczcie sami:


Najbardziej podoba mi się skóra, ale jestem zadowolona z wszystkich tych drobnych elementów, zegarka, pierścionka, torebki, butów. Przeważnie nie poświęcałam im zbytniej uwagi, bo nie chciało mi się ich dokładnie rysować, tutaj wyszły mi naprawdę w normie, więc się cieszę. Czarne włosy i jasna sukienka zgodnie z zamówieniem, doll narysowana od stóp do głów, również jak w zamówieniu. I to chyba wszystko.

Jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie przez jakiś czas. Życzcie mi miłego wypoczynku :)

11 komentarzy:

  1. Szlejesz Migo :D Bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie Ci wyszło ,
    Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się skóra i włosy :) + biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale zdaje mi się, że głowa jest za mała O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne cieniowanie skóry, dopracowane dodatki, piękne włosy, śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!

    Hello! Nazywam się Amanda i jestem StarKoool na Stardoll. Właśnie otworzyłem graficzną bloga i poluję na partnerów medialnych. Wybrałam bloga bardzo lubię swoje grafiki i swój styl. Jestem również zwolennikiem. Staram się budować publiczność na moim blogu tak, że można z powodzeniem podzielić się moją pasją ze światem. Jako partner medialny, Twoje logo będzie pod moją kartę partnerów medialnych, a moje logo będzie wyświetlane na liście partnerów medialnych.

    Jeśli chcesz, aby omówić to, tu można komentować, a ja często sprawdzać.
    Mój blog: amandastargraphics.blogspot.com
    Moje logo: (tłumacz zadziera się z linku, ale może być znalezione w prawej kolumnie mojego bloga)

    I applogize dla brzmiące jak idiota, ale używam tłumacza. I nie mów Polski.

    Dziękujemy za poświęcony czas!

    OdpowiedzUsuń