31 grudnia 2014

Nowy rok i nowy wyglad!

Jest 23:43 i właśnie jako tako uporałam się z nowym nagłówkiem dla mojego własnego bloga. Zacieram ręce, bo jutro kiedy skacowani ledwo dowleczecie się do swoich komputerów i zaglądniecie tutaj na waszych ślicznych twarzyczkach ukaże się zdziwienie tą zmianą. Oficjalnie powitajmy zatem rok 2015 z czymś innym... np. z kobietą przytulającą się do granatu. Who cares.
Mam nadzieję, że polubicie tę panią z grafiki równie mocno jak ja. Nie uwierzycie, ale przez niemal rok zbierałam się to zadania zmiany wystroju własnego bloga i zawsze coś mi nie odpowiadało, albo brak oryginalności w pozie, albo inne rzeczy i tak udało mi się dociągnąć sprawę akurat do tak wyjątkowej daty jaką jest przełom 2 lat. Moja coroczna tradycja spędzania sylwestra w domu tylko delikatnie w tym pomogła (tak, wydało się, nie mam życia prywatnego). Cały wystrój bloga będę jeszczew dopasowywać, puki co padam na... twarz, więc wybaczcie ten bezsensowny post.



Ups.. 23:59
Następny post dopiero w nowym roku.
Migonetta

13 komentarzy:

  1. Świetny nagłówek, bardzo mi się podoba ten granat i rzęsy, nawet nie wiem czemu, ale to na tym skupiłam największą uwagę. Cały czas wchodziłam na bloga akurat dziś wyczekując zmiany i TRAFIŁAM! ^.^ Ja także mam za tradycję sylwestra spędzać w domu, ale to dlatego, ze jak zawsze jestem chora i i tak nie mogę nigdzie wyjść. Szczęśliwego Nowego Roku Migo i jeszcze lepszych grafik w tym 2015.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Teraz blog jest taki... cukierkowy, jeszcze raz gratuluję tak dokładnej i ładnej grafiki. :) Brak życia prywatnego, czy może posiadanie go nie wpływa na to jak ktoś się bawi w sylwestra :D Polecam zaprosić do tańca koc i "densić" w rytm niemieckiego sylwestra. Dobranoc.

      Usuń
    2. O ty! Nie udał mi się poranny element zaskoczenia :( Dziękuję za komentarz i propozycje spędzenia następnego sylwestra, jeśli w następnym roku twoje plany znów nie wypalą to podensimy sobie razem :D

      Usuń
  2. Migo grafika jak zwykle jest niesamowita, genialna i idealna! Jesteś najlepsza :)
    Życzę Ci udanego Nowego Roku, abyś była szczęśliwa i dalej tworzyła takie cuda!
    Ja również spędziłam sylwestra w domu, ale za rok planuję już gdzieś wyskoczyć XD
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, okazuje się, że przegapiłam obiecujące towarzystwo na sylwestrową noc :(
      Dziękuję za miłe słowa. Kocham.♥

      Usuń
  3. Migo! Co ty tu stworzyłaś?! Piękne, normalnie wpatruję się z jakieś 20 min. już :P Granat, włosy, powieki, rzęsy, nos, wszystko! Wszystko piękne! Ja cały sylwester też spędziłem w domu odświeżając co chwilę stronę z statusem mojej paczki z tabletem :P Trochę nudno było ale co tam, nie martw się, ja nie mam życia prywatnego... ;) Szczęśliwego nowego roku Migo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy i granat to również moje ulubione fragmenty, cieszę się, że przykuły twoją uwagę :)
      Mikołaju, ja tobie również życzę wszystkiego najlepszego w 2015 roku.

      Usuń
  4. Widzę, że mamy identyczną tradycję ;) Nagłówek genialny! Akurat bardzo lubię jeść granaty ;) Świetnie wygląda ten czarny makijaż (?). Fryzura bardzo mi się podoba, tak przykryła ucho, że najpierw pomyślałam, że to elfka xd Fajny wzorek na bluzce... Co tu jeszcze napisać... chyba tylko życzyć na koniec szczęśliwego nowego 2015 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko teraz tu jest ^^ Świetny nagłówek, jednak nie powiem że trochę dziwny xd Spodobała mi się bluzka i wzorek na niej ;}} Świetne wykonanie granatu, naszyjnika i zegarka. Za każdym razem gdy ukazują się włosy z zapowiedzi twojej grafiki czy cuś, one mnie zawsze zachwycają ;]] Szczęśliwego nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym nagłówku, jest po prostu cudowny! Podziwiam Twój pomysł, bo ja, na co jak na co, ale na narysowanie kobiety z granatem (jak to brzmi XD) to bym nie wpadła. Najbardziej podoba mi się twarz i wspomniany już owoc. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny nagłówek a granat realistyczny taki :D

    OdpowiedzUsuń