25 września 2014

139. Jesien z parasolka

Witam, witam! Pogoda (przynajmniej ta w Rzeszowie) zdążyła przypomnieć mi, że jesień oferuje znacznie mniej przyjemne temperatury. Marznę jak nie wiem, a mimo to nie mogę doczekać się białego puchu, który przykryje za jakiś czas spory fragment naszej planety. 

Grafikę, którą zaraz zobaczycie, od 23 września możecie oglądać TU. Dlaczego dopiero teraz piszę post? Dlatego, że skończyłam rysunek o wiele wcześniej i oczywiście jak to ja mam w zwyczaju zapomniałam o sprawie. Niestety obecnie graficzę tylko weekendami. Jest to spowodowane nowym celem w życiu ... zdać maturę. Po raz pierwszy w życiu zaczęłam serio się uczyć i efekty zachęcają mnie do dalszej pracy. Tak bardzo dumna z siebie.


Nie jestem jakoś szczególnie zadowolona z twarzy, takie ''ostro ciosane'' rysy nie są w moim typie, jednak zgodnie z zamówieniem wykonałam wszystko wedle życzenia. Myślę, że tło (które swoją drogą zajęło mi tyle czasu co doll) idealnie odzwierciedla jesień. Razem z mocnym tłem bloga daje bardzo energetyczny efekt.

Chyba tyle. Zapraszam do komentowania i oceniania grafiki.
Ps.: Następna pojawi się już w ten weekend :) Wpadnijcie!

Migonetta

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, chociaż muszę przyznać, że twarz nie zalicza się do najrealistyczniejszych (a takie są moim zdaniem najfajniejsze).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja nigdy nie staram się nawet oddać rzeczywistości, ponieważ w takim wypadku moim zdaniem lepiej zrobić po prostu zdjęcie.

      Usuń
  2. Najlepszą częścią grafiki na pewno jest tło. Cudnie wykonane odzwierciedla jesień. Podoba mi się również płaszczyk oraz parasolka. Są dobrze i fajnie pocieniowane. Super są rękawiczki, mają ładny kolorek i ... no są po prostu zaj........ ładne ;).Nie przemawiają do mnie oczy. Wyglądają z lekka jak oczy kosmity albo jakiegoś innego nadprzyrodzonego czegoś. Włosy i ogółem ciało są OK. No ale... ja czekam nadal na nowy wygląd twojego blogaska ;_;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu będzie i nowy wygląd. 20 razy zdążyłam zmienić koncepcję i wrócić do tego co było na początku. Najtrudniej jest znaleźć idealną pozę na swojego bloga.

      Wiesz jak to jest u mnie, jak już jestem pewna, że skończyłam zamówienia i mam wolne to się ktoś tafia :D I tak w koło...

      Usuń
  3. Podoba mi się grafika. Nie gra mi coś tu tylko z parasolem. Twarz i tak lepsza od moich ;) Fajnie wygląda całe połączenie. Fajne napisy oraz tło. Ogólnie według mnie grafika udana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że szału nie ma, ale jest OK. Myślę, że następna będzie o wiele lepsza. Zresztą zobaczysz jutro albo w niedzielę.

      Usuń
  4. Twarz według mnie bardzo ładna ;) tło, ubranie - świetne. jedyne co mi tu trochę nie pasuje to.. parasol, za słabo wycieniowany :/ nie wyczuwam faktury... strasznie płaski
    Pomijając ten fakt to grafika baardzo mi się podoba :) piękna jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do parasola być może chodzi ci o to, że jest transparentny :) Mi chodziło właśnie o ten efekt.

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się płaszczyk, rękawiczki, rączka od parasolki. Praktycznie nie mam się do czego przyczepić. Ujął mnie całokształt, pamiętam, że kiedyś chciałam zrobić coś w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Parasol wydaje mi się wygięty w drugą stronę (lol), świetny płaszczyk, rękawiczki też super no i włoski <3 Tło bardzo fajnie nadaje grafice jesiennego klimatu. Chodź twarz nie za bardzo do mnie przemawia to i tak grafikę uznaję za udaną :DD Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń