29 marca 2013

Granatowa


Nie oszukujmy się, grafika taka sobie. Raczej bez szczególnych celi, ot dla ćwiczenia. Być może niektórzy znajdą delikatną zmianę cieniowania, postaram się ją dopracować/zwiększyć ilość cieni w następnych pracach. Podpowiem jedynie że zwyczajnym zaznaczeniom powiedziałam 'pa pa' :) Poza również prosta (figura modelki idealna!) ale cała kompozycja raczej nudnawa, bez ciekawych/trudnych elementów. Takie nic, 2 godziny pracy. Dzięki tym zmianom rysowanie włosów zamiast mordęgi było naprawdę fajne, jedynie początkowe opanowanie zdecydowanie innego narzędzia rysowania zabrało trochę czasu.


Jeśli ktoś chce kupić, proszę bardzo, GG po prawej.

 Jak już i tak melancholijnie i szaro, to jeszcze na koniec tak długo wyczekiwany przeze mnie teledysk i perspektywa majowego albumu, jednego z piękniejszych głosów świata


A właśnie, do najbliższej perspektywy zaliczam narysowanie Måns'a klik. Ciekawe jak niepodobny mi wyjdzie. Dlatego nie lubię rysować ludzi których 'znam' :/
Migonetta

12 komentarzy:

  1. Mi się kompletnie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby idealnie gdybyś narysowała twarz sama. Najlepiej gdyby była z profilu. Włosy bardzo ładne, a co do sukienki, to przydałoby się jej troszkę mocniejsze cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BEZNADZIEJNE, jak na Twoje piękne dzieła.
    Sama bym czegoś takiego nie umiała ale To Ci się nuie udało ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz wygląda OKROPNIE! Reszta mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś tak mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oszukujmy się - twarz ssie. Każdy to widzi. Reszta cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to są ćwiczenia wiecie?

    Przecież jakby nie ćwiczyła zrobiła by normalną mordke kochani :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. the face is a bit strange, it doesn´t fit the body´s pose. Is there any way to change the face for another one?? If it´s possible, I may be interesting in buying the graphic.
    Rei1981

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwna ta grafika..

    Oooooomomonio *.* czekam na Mansa c;

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś mi się nie podoba ta grafika.Jakoś tak dziwnie ułożona głowa ;d

    OdpowiedzUsuń