30 grudnia 2011

Pierwsza praca! (#1)

Dziś chciałabym pokazać Wam moją pierwszą typowo Stardoll'ową pracę.



Wymagała naprawdę baaardzo dużo pracy, ale jestem z niej niewyobrażalnie dumna ;D
To tylko część nagłówka, który zrobiłam dla mojej Metamorfozodajni (kliknij aby zobaczyć). Tam znajduje się on w pełnej wersji - z tłem i w troszkę innej aranżacji.

Najwięcej czasu zajęły mi włosy. Niezwykle trudno było je tak obrobić, aby wyglądały dobrze i pasowały w 100 %-tach. Najprostsze wydały mi się za to warstwy ciała. Myślę, że dobrze mi wyszły. 
Najbardziej zadowolona jestem jednak z paznokci! - Heh... tak! 

Długo myślałam nad strojem, a i tak na końcu wybrałam w zasadzie najprostszą wersję. Początkowo myślałam nad czymś bardziej kolorowym, ale stwierdziłam, że w sumie nie wiem jak będzie wyglądał blog i będzie trzeba potem zmieniać...

Tak, czy inaczej dążę do tego, że to co widzicie powyżej jest próbką moich sił w walce z Photoshopem ;)
Tak wygląda przykład mojej pracy, i w takim właśnie stylu rysuję. Jeśli komuś się podoba to niech śmiało zamawia. Myślę, że cena moich prac nie jest wygórowana, a grafika jest watra zakupu ;)

Pozdrawiam:
Migonetta Solvith

3 komentarze:

  1. Widać, że włożyłaś sporo pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy wiesz, ale jesteś pierwszą osobą która skomentowała post na tym blogu ;)

    Dziękuję za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna grafika , też tworzę grafikę ale nie tak dobrze jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń